piątek, 14 marca 2014

DIY wiosenne drzewko na nóżce

Witajcie
Dziś DIY, tutorial czy jak kto chce krok po kroku. 
Wiosenne drzewko na nóżce. 


Od razu przechodzę do rzeczy. 
Potrzebne są:
-doniczka
-patyki długości ok 35-40cm
-gąbka florystyczna
-nożyczki i nici
-gałązki bukszpanu
-ozdoby: piórka, kolorowe jajeczka, kurczaki, koraliki itp (według uznania)


 Jak robiłam drzewko?

Patyczki przycięłam do odpowiedniej wysokości i związałam nitką (kolor najlepiej dobrać tak, aby nie było widać wiązania). Do doniczki włożyłam gąbkę florystyczną i nasączyłam ją wodą. W gąbkę wsadziłam wiązkę z patyczków.



Czas na górną część drzewka. 
Gąbkę florystyczną przycięłam na kształt kuli i nasączyłam wodą następnie powkładałam w nią bukszpan .




Bukszpan przycięłam tak, aby całość tworzyła kulę. 
Gotową górę drzewka nakładam na patyczki, wciskam dość głęboko, aby całość była stabilna.


Do dolnej części również użyłam bukszpanu, układałam go tak, aby nie było widać gąbki. (moja gąbka w dolnej części jest inna niż ta w górnej i raczej nie nadaje się do nasączania wodą, ale może trochę wytrzyma)


 Czas na dekoracje :) Pod drzewkiem posadziłam małego żółtego kurczaka.


 Pomiędzy gałązki bukszpanu wsadziłam fioletowe piórka i kolorowe pompony (a la jajka)


Drzewko bez piórek  i z piórkami


Całość prezentuje się tak:


Cieszę się teraz widokiem mojego drzewka mam nadzieję, że trochę postoi bo nie da się podlać tej górnej części.
Myślę, że jest to efektowna ozdoba i prosta do wykonania.

Miłego weekendu:)

3 komentarze:

  1. Bukszpan ładnie zasycha i nie traci koloru, więc brak wody nie powinien mu zaszkodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Chyba też sobie takie zrobię :)
    I faktycznie - bukszpan zasycha bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna propozycja. Pozdrawiam serdecznie. Viola.

    OdpowiedzUsuń