środa, 12 marca 2014

Wiosno, wiosenko

"gdzie jesteś powiedz nam... 
czy jesteś za górami? za polem, za lasami?"

Witajcie
Czujecie to cudowne ciepło, które puka do drzwi...
Prawdziwe przedwiośnie mamy i oby było tylko cieplej...
wiosna już do nas idzie i jest coraz bliżej

 u mnie wiosna wygląda tak :




Ostatnie wieczory mijają mi na robieniu na drutach, z tym że zamiast wełny używam pasków materiału. Początkowo miała to być torebka, ale wyszło coś... i zawiesiłam to jako ozdobę na ścianę. W planach mam zrobić tym sposobem narzutę na łóżko, nie wiem czy starczy mi materiału. Używam starych koszul, prześcieradeł i resztek z szycia. Jeśli nie starczy to będzie nakrycie krzesła... Bardzo fajna mięsista "tkanina" wychodzi z takich skrawków.



początek mojej narzuty:




Na koniec wiosna w ogrodzie.




miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajna ta tkanina z tkanin :) Zbieram materiały do czegoś takiego, bo planuję coś w rodzaju dywany, a to pochłonie wiele ofiar ;)
    Na jak grubych drutach dziergasz?

    Wiosna w ogrodzie jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja wpadłam z rewizytą :)
    wiosennie tu
    pozdrawiam
    ania

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie te skrawki się wyplatają :) sama się do tego zabierałam ale chyba jeszcze nie czas - ale smaczku mi narobiłaś więc może wkrótce ... a tymczasem wyplataj a ja będę podglądać :)

    OdpowiedzUsuń