wtorek, 5 listopada 2013

Filmy na jesienne wieczory

Witajcie
Jak spędzacie chłodne jesienne wieczory?

Oczywiście przy maszynie, z papierem, klejem, bibułą, guzikami, koralikami, 
plasteliną lub innymi materiałami do rękodzieła. 
Długie wieczory sprzyjają naszemu hobby.
Ja czasami lubię porobić "nic", zazwyczaj wtedy czytam książki lub oglądam filmy i seriale. 
O ulubionych serialach pisałam w ulubieńcach. 
A filmy? 
Lubię komedie romantyczne, romanse, dramaty i horrory. 
Dawno nie widziałam ciekawego horroru. Polecicie coś?
Jeśli chodzi o komedie romantyczne to zdecydowanie zachęcam do obejrzenia tych
 na podstawie powieści Nicholasa Sparksa. 
Oczywiście przed seansem przeczytajcie książkę bo pisze on genialnie, łatwo, lekko i przyjemnie. 
Gorąca herbatka, czekolada, świeca zapachowa, kocyk i romans...
Jaka jest Wasza ulubiona powieść romantyczna? 
Podrzućcie mi coś ;)


a to wycinek mojej biblioteczki:

Przyjemnego wieczoru:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz