wtorek, 10 kwietnia 2012

Święta, święta i po świętach...

no i po świętach, szybko minęły...
ja jednak jestem zwolenniczką Świąt Bożego Narodzenia, są dużo fajniejsze i mają cudowny klimat, może jak była by lepsza pogoda to Wielkanoc też, ale tak jak w tym roku to nie ciekawie, w niedziele nawet śnieg lekko prószył...
Byłam dziś w bibliotece szukałam książek do pracy mgr, znalazłam dwie, mam nadzieje że się przydadzą, ale od ...jutra...
a dziś chcę jeszcze uszyć dwie fajne babki...
rozładował mi się aparat, a nie mogę znaleźć ładowarki cały czas, i nie mogę tym samym robić zdjęć :/
Mam nadzieje, że w końcu się znajdzie i będę mogła pokazać jakieś nowości...
Dostałam dziś płytę od Jacka, z warsztatów foto o których pisałam wcześniej. Pochwalę się:
autor: Jacek Myrcha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz