poniedziałek, 13 lipca 2015

Sernik na zimno z owocami

Witajcie

Dziś kulinarnie. Mój hit ostatnich tygodni. 

"Sernik" na zimno z owocami. 
Do jego użycia stosuję zamiennie, w zależności od tego co mam pod ręką: serek homogenizowany, jogurt naturalny, śmietankę 33%. We wszystkich wersjach jest przepyszny. 
Latem jest najlepsza pora na ten pyszny deser ponieważ bogactwo świeżych owoców daje wiele możliwości. Truskawki, jagody, maliny, brzoskwinie, banany i wiele innych mmmm...
Jako spód można wykorzystać też biszkopty lub jakiekolwiek suche ciasteczka, robiłam nawet z ciasteczkami owsianymi.
Wiem, że nie jest to kulinarne odkrycie Ameryki, ale ja ubóstwiam ten deser dlatego pokazuję moją wersję.
Smacznego:)










W pośpiechu nie zrobiłam zdjęć etapu kiedy dodałam maliny i wylałam na samą górę warstwę galaretki.

Tak wygląda gotowy "sernik":



Tutaj wcześniejsza wersja:


Pozdrawiam

1 komentarz: