poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Zestawy kolorystyczne 2

Witam
Nowy tydzień, nowe wyzwania, nowe kolory...
Tak jak sobie zaplanowałam raz w tygodniu staram się komponować nowe zestawy kolorystyczne.
I tak dziś poniedziałek więc pokazuję zestawy na nowy tydzień.

zestaw 1 ciepły i wesoły
kolory: róże, fiolety- kolory ciepłe, 
wzory: małe kropeczki, kratka, 
dodatki: koronka, guziki, koraliki, tiul



zestaw 2 zimny i smutny
kolory: szary, biały, czarny, granat, delikatna zieleń- kolory chłodne,
wzory: malutkie wisienki,
dodatki: guziki, gumowana falbanka, taśma bawełniana, tiul



zestaw 3 ciepły brzoskwiniowy
kolory: beżowy, łososiowy, brzoskwiniowy, szary,
wzory: białe kropki, nieregularne plamy, kwiaty-maziaje,
dodatki: guziki, tiul, kwiatowa falbanka


Zapraszam na Candy: klik

A ja zabieram się do pracy:)
pozdrawiam

4 komentarze:

  1. wszystko idealnie się zgrało :) świetnie tu ;) czekam na kolejny post :* obserwuję <3
    Blog modowy What is in the hat? Zapraszam ;) KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny jest pomysł z komponowaniem takich zestawów :) ja zawsze mam mały problem z doborem tkanin i kolorów :) pozdrawiam :) Ania z niaf niaf

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zestawy i super pomysł, może też postaram się tak zrobić, choć ja zawsze niby komponuje a potem i tak wychodzi zupełnie co innego :) czekam na efekty

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne :)
    Czekam na efekty końcowe :)
    http://impurplealex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń