poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Różowa Żabka

Witam

Poniedziałkowy poranek, u mnie pochmurny i rześki, jest ok 20 stopni, na razie nie pada, ale zbiera się na delikatny deszcz. Początek nowego tygodnia więc powinny być zestawy kolorystyczne, 
ale zostały mi jeszcze dwa z zeszłego tygodnia nie zrealizowane więc nie będę przygotowywać nowych, zwłaszcza, że tamte bardzo mi się podobają (są wesołe:))

Najbliższe dni to jedne z moich ulubionych w roku, ponieważ niedługo moje urodziny!:) (To oczekiwanie, tak samo mam ze świętami Bożego Narodzenia) zapowiada się ciekawa imprezka w sobotę więc jestem zadowolona. Uwielbiam organizować spotkanie dla przyjaciół, widzieć ich wszystkich razem. 

Z niecierpliwością oczekuję 23 sierpnia, a wtedy też rozwiązanie mojego pierwszego Candy. 
Zapisały się już 24 osoby co niezwykle mnie cieszy, ale mam cichą nadzieję, że jeszcze trochę osób zdąży się zapisać:)  k l i k

No dobrze rozpisałam się dziś trochę, ale już zaraz będą zdjęcia.
Zielona żabka z poprzedniego posta nieskromnie mówiąc bardzo mi się podoba, więc postanowiłam doszyć jej towarzyszkę. Koleżanka jest różowa, dość nietypowa z niej żaba ;)
W jednym z komentarzy pod zieloną Żabką esterinka napisała mi, że wyzwania Kreatywnego Kufra dotyczą tylko biżuterii i rzeczywiście tak jest nie doczytałam tego wcześniej, widzę, że na razie moja praca nie została usunięta. 
Znacie inne strony z wyzwaniami na których można zgłaszać prace "szyciowe"? Czasami brałam udział w wyzwaniach Artpiaskownicy, ale tam po przerwie dopiero od września wznawiają wyzwania.
Podpowiedzcie mi inne strony z wyzwaniami, proszę:)  

Obie żabki są na sprzedaż jeśli jest ktoś zainteresowany zapraszam.

Różowa Żabka





Miłego dnia:)


2 komentarze:

  1. jejuniu...jaka śliczna różowa żabka...wygląda jak takie piękne bajkowe stworzenie...gratuluje talentu...
    zapraszam do ogladania mojego bloga i do zostania moim 10 obserwatorem...
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodzitkie *.* teraz jest u mnie jeszcze zimniej :( lato już ucieka Pozdrawiam :*
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń