poniedziałek, 15 lipca 2013

Zrób sobie krem

Teraz troszkę z innej beczki na moim blogu. Będzie kosmetycznie.

    O stronie zrób sobie krem czytałam już dawno pewnie ponad rok temu, ale jakoś dotychczas nie zdecydowałam się na zakupy. Jednak kiedy skończył się moja ulubiona maseczka peel-off  szukałam czegoś innego. Używam też peelingu enzymatycznego z Dermiki, ale chciałam wypróbować peeling mechaniczny coś, na myśli miałam glinki. Pooglądałam opinie i recenzje na youtube i zdecydowałam się na zamówienie ze strony zrób sobie krem. 
     Mój wybór padał  od razu na kilka rodzai i tak zamówiłam glinkę zieloną bo nadaje się do cery mieszanej, żółtą bo jest łagodniejsza i białą trochę z myślą o mamie bo ponoć ma równiez działanie przeciwzmarszczkowe. Jak już byłam na stronie sklepu to nie mogłam opszeć się i nie obejrzeć też innych cudów tam prezentowanych. A, że zawsze aby niby zmniejszyć koszty przesyłki kupuje jeszcze dodatkowe rzeczy więc wzięłam: 
rafinowany olej jojoba,
organiczny olej makadamia,
organiczny olej kokosowy,
kwas hialuronowy 1%,
hydrolat z lawendy bułgarski
i peeling z nasion malin.
W prezencie dostałam próbkę korundu mikrodermabrazji (peeling)
     Do tej pory do włosów stosowałam olej z Alterry (limonka i oliwki), sprawdza się bardzo dobrze, ale teraz wypróbuję te nowości, mam nadzieję, że efekt będzie satysfakcjonujący. 
Zamówienie złożyłam 11.07 ( czwartek), od razu wpłaciłam pieniądze, a paczka przyszła dziś rano  (przez Pocztę Polską). Czyli bardzo szybko:)

     To ja zabieram się za testowanie, z chęcią wypróbowałabym wszystko na raz ale obawiam się, że moja twarz nie była by zadowolona po takiej ilości glinek i olejów. Także wszystko po kolei, za jakiś czas postaram się napisać krótką recenzję.


Opis właściwości i zastosowań (pochodzi ze strony zróbsobiekrem):
Glinka żółta znajduje zastosowanie przede wszystkim w pielęgnacji cery tłustej, mieszane i trądzikowej. Posiada cechy charakteryzujące glinkę różową i zieloną - odłuszcza, matuje i oczyszcza. Działa przeciwzapalne, przyśpiesza gojenie skóry, remineralizuje ją i oczyszcza z toksyn.
Glinkę żółtą można używać także jako surowiec do produkcji kremów, mleczek i toników. W kosmetykach powoduje efekt matowienia, absorbuje nadmierną produkcję łoju oraz wzbogaca krem w mikroelementy i sole mineralne.

Glinka zielona znajduje zastosowanie przede wszystkim w pielęgnacji cery tłustej i trądzikowej. Posiada silne własności odłuszczające, matujące, oczyszczające i lekko złuszczające skórę. Działa przeciwzapalne, przyśpiesza gojenie skóry, rmineralizuje ją i oczyszcza z toksyn.
Glinka biała to jedna z najdelikatniejszych glinek i z tego względu polecana dla skóry delikatnej, wrażliwej, suchej i dojrzałej. Przy zastosowaniu tej glinki przy cerze suchej i delikatnej proponujemy do sypkiej maseczki zamiast wody dodawać olej zimnotłoczony lub macerat dla poprawienia komfortu kuracji. Dzięki zawartości glinu ściąga pory i absorbuje nadmiar sebum, co sprawia, że z powodzeniem może być używana także dla wrażliwej cery tłustej i mieszanej. Stosowana regularnie jako maska oczyszcza i wygładza, łagodzi podrażnienia oraz poprawia koloryt skóry.

Czy ktoś z Was robi zakupy w Zrób sobie krem?
Chętnie poczytam w komentarzach o Waszych doświadczeniach.
a tu link do sklepu klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz