niedziela, 27 stycznia 2013

do dzieła

Po kolejnym przeszukiwaniu internetu w poszukiwaniu ładnych rzeczy znalazłam ich tyle że życia nie starczy na zrobienie połowy z nich jakie cuda...
ale wybrałam kilka i mam zamiar w najbliższym czasie zrobić coś podobnego:
efektami oczywiście się pochwalę


-mam ćwieki, ale trampek nie więc chyb użyję innych butów, zobaczymy :)


-chcę zrobić album na zdjęcia, szukałam takiej kartonowej bazy, ale są tylko na allegro więc spróbuje sama zrobić z kartonu lub grubego papieru coś takiego (trochę cieńszy, takiego grubego nie potrzebuję):


- śliczne podkładki, a mam jeszcze trochę wełny :)

-te słoiki świeczniki chyba były już w inspiracjach, ale są cudne, a ja mam jeszcze trochę kwiatkowego materiału więc do dzieła

zdjęcia pochodzą z stylowi.pl

i hiacynt: 
27.01





1 komentarz: