wtorek, 19 czerwca 2012

W oczekiwaniu

W oczekiwaniu na akceptację pracy mgr przez Promotora.
Jestem w trakcie mojego wolnego tygodnia, oddałam (TAK napisałam, jest gotowa!! :D) pracę do przeczytania i akceptacji i teraz czekam, w piątek dowiem się czy coś zmieniać czy jest ok, można drukować i zanosic do dziekanatu.
Owszem mam więcej wolnego i mogła bym zacząć coś szyć i kombinować ale narazie nie ma natchnienia, a pogoda taka piękna, że szkoda w domu siedzieć.
Wieczorami tylko przeglądam internet i szukam inspiracji.
Przyszedł też czas podsumowań i nowych decyzji. W lipcu będę miała praktyki w Big Star, w sierpniu mam nadzieję wyjechać gdzieś odpocząć, a od września pracy trzeba szukać- oby mi się szybko udało. Myślę też o programie Au pair w USA, ale co do tego mam trochę obaw i narazie nie podjełam decyzji, ale jest to fajna opcja.
ale się rozpisałam, no nic to tarzaie tyle.
a tu zdjęcie tematyczne do mojej pracy mgr.
pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz