poniedzia艂ek, 6 stycznia 2020

Wracam na bloga. 2020 witaj 馃槏

Witajcie w nowym 2020 roku. 

Moje postanowienie na ten rok to wr贸ci膰 tutaj, do mojego bloga. To tutaj wszystko si臋 zacz臋艂o. To tu publikowa艂am moje pierwsze prace, szycie, DIY i wydarzenia. Jestem tu od 2010 roku czyli... ju偶 10 lat 馃檴 To bardzo du偶o czasu, fakt 偶e przez ostatnie dwa lata by艂o mnie tu ma艂o, ale teraz chce to zmieni膰. 
Czy kto艣 jeszcze tu zagl膮da? 

Kominki do obag w stylu boho czyli moja specjalno艣膰. Zacz臋艂am szy膰 je na pocz膮tku 2017 roku kiedy by艂am na urlopie macierzy艅skim. Pozostaj膮 one nadal moimi ulubionymi ❤️
Obag moonlight, obag moon, obag basket









1 komentarz:

  1. As claimed by Stanford Medical, It is in fact the one and ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh on average 19 kilos lighter than us.

    (And realistically, it really has NOTHING to do with genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING related to "how" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    CLICK this link to determine if this short questionnaire can help you discover your true weight loss possibilities

    OdpowiedzUsu艅