wtorek, 2 kwietnia 2019

DIY, regulowane paski do torby Obag

Witajcie
Dziś będzie długo wyczekiwany temat.
O te kwestię mam wiele zapytań, dlatego postanowiłam pokazać mój sposób na fajne uchwyty do torby obag lub justo. Przedstawiam Wam krótką instrukcję jak to zrobić. Tych pasków możecie użyć jeśli macie tzw łezki, gdyż o nie będziemy zaczepiać nasze uchwyty 😊
Instrukcję na paski "bezłezkowe" może zrobię następnym razem 🤔😉 do dzieła 


Potrzebne są :
-dwa paski do spodni, może to być skóra lub Eco skóra, kolor i całkowita długość dowolna według upodobań.
-4 śrubki i 4 zakrętki, mogą to być knopiki, albo zwykłe cienkie śrubki z marketu budowlanego (wiadomo wtedy estetyka jest inna 😉)
-nożyczki, dziurkacz do skór oraz śrubokręt
Przyklady zestawów kaletniczych: AllegroEmpik,


Odmierzamy miejsce na pasku, a następnie przecinamy tak jak na zdjęciu :

 

Następnie zaznaczamy np ostrą częścią śrubokrętu lub ołowkiem/długopisem miejsce gdzie zrobimy dziurki. Dziurkaczem do skór robimy odpowiedniej wielkości dziurki:

 Dziurkaczem robimy dziurki 😁 na końcach pasków i zakładamy na łezki:

Długość pasków możemy regulować za pomocą klamry tak jak w normalnym pasku do spodni 😊


Instrukcja jest mojego pomysł jestem jej autorką, nie zezwalam na kopiowanie treści i zdjęć bez mojej zgody.!! !
Ma ona charakter inspiracji i może być zachęta do tworzenia własnych oryginalnych pasków i uchwytów do toreb :)

2 komentarze: