poniedziałek, 28 października 2013

Wiedźma i Halloween

Witajcie


Halloween- święto duchów już niedługo, 31 października. 
Co by nie mówić na temat tego dnia może być to fajna zabawa.

Ja z tej okazji uszyłam lalkę w stylizacji halloweenowej- lalka przebrana jest za Wiedźmę :)
Wesołą "Babę Jagę"- nie chciałam żeby była zbyt straszna, raczej humorystyczna.
Ma fioletową perukę, "pająka" we włosach, body w czarno-białe paski, fioletowe leginsy, 
botki z białej koronki i czarną, tiulową spódnicę. W ręce miotłę, towarzyszy jej mała "upiorna" dynia. 

Kolory lalki są typowe dla Halloween, 
sama lubię przebierać się na takie imprezy, w tym roku 
chyba nie będę miała tej przyjemności więc chociaż lalkę "przebrałam". 
Wydrążyłam też dynię i zrobiłam słoik lampion mumię 
(pomysł znalazłam gdzieś w internecie, chyba na stylowi.pl) 

Tak powstawała lalka:


A tu już z "towarzystwem":






Jeśli przygotowujecie imprezę Halloweenową to może skorzystacie z filmiku, genialny efekt.


Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Znakomita robota, na pierwszy rzut oka widać że to taka przyjazna wiedźma

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej fioletowe włosy mnie rozbroiły! To chyba od nadmiaru zaklęć:P Dobra robota!
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna! I miotła pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń