sobota, 28 lipca 2012

Letnie inspiracje modowe

Pomimo zbliżającej się jesieni ja nadal letnio i oby było tak jak najdłużej. Lato to moja ulubiona pora i jak dla mnie mogło by trwać cały rok.
Jesienne kolekcje wchodzą nie ubłagalnie do sklepów, a ja nadal w letnich sukienkach.
i te wyprzedaże...
a to kilka zdjęć inspiracji jeszcze letnich:
zdjęcia pochodzą ze strony asos.com






i już bardziej jesiennie:



buty:

ciekawe jak jest z wygodą tych drugich butów, wydaje mi się że ich podeszwa wcale się nie zgina i spadają ze stopy...
czapki z pomponami: coś czuje że to będzie jeden z hitów jesienno-zimowych:
według mnie urocze

 




Zrobiło mi się z tego więcej jesienno-zimowych inspiracji.. hmm

a niedługo nowy wpis z nowymi szytymi lalkami ... :)

Miłego weekendu








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz