wtorek, 15 lipca 2014

Białe skrzynki

Hej ho jest tu kto?

Mnie dawno tutaj nie było, ale ciągle coś i blog schodzi na dalszy plan. :(
Dzisiaj pokażę jedną z rzeczy nad którymi pracuję:
białe skrzynki, nie mają jeszcze konkretnego zastosowania, ale najprawdopodobniej posłużą jako stoliki nocne lub pojemniki na warzywa do kuchni (w tej drugiej wersji będę musiała jeszcze przykręcić kółeczka).
tymczasem :




szlifowałam też moje stare drewniane pudełka


skrzynki i pudełka wymagają jeszcze lakierowania




po szlifowaniu ja i całe otoczenie dookoła było pokryte białym pyłem



przy pracy towarzyszył mi mały asystent


dla relaksu jeszcze kilka zdjęć pięknej letniej przyrody






miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. uwielbiam białe skrzynki :)
    brakuje mi jeszcze kilku na balkonie ale jakoś nie mogę nigdzie zdobyć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię naprawiać takie przedmioty z potencjałem :) Można się przy nich nieźle napracować, ale efekt wzbudza satysfakcję.

    OdpowiedzUsuń